.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه 2 طرح ‌بي‌نظير جهاني توسط مخترع مازندراني

يك مخترع مازندراني با اعلام اينكه 18 طرح ديگر در حوزه صرفه‌جويي به ويژه در بخش بنزين در دست بررسي دارد، تصريح كرد: تعدادي نيز به مرحله اجرايي رسيده است.

محمد حسين‌زاده در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري مازندران اظهار داشت: امكان نصب تعدادي از اين طرح‌ها در موتورخانه‌هاي ساختمان‌هاي اداري، تجاري، مسكوني و صنعتي وچود دارد.

وي با اشاره به اينكه با نصب سيستم صرفه‌جويي در مصرف سوخت در ساختمان‌هاي مسكوني و اداري 73 درصد و در واحدهاي صنعتي 50 درصد در مصرف گاز صرفه‌جويي مي‌شود، خاطرنشان كرد: سازمان نظام مهندسي و شركت ملي گاز ايران اين اختراع را از لحاط فني تاييد كردند.

مخترع سيستم صرفه جويي در مصرف سوخت با بيان اينكه لزوم استفاده از امكانات پارك علم و فناوري استقرار در آن مكان است، تصريح كرد: به دليل آنكه امكان استقرار در تهران را ندارم از مسئولان تقاضاي اعطاي تسهيلات براي توليد انبوه اين محصول را دارم.

اين مخترع مازندراني با اعلام اينكه 18 طرح ديگر در حوزه صرفه‌جويي به ويژه در بخش بنزين در دست بررسي دارد، تصريح كرد: تعدادي نيز به مرحله اجرايي رسيده است.

وي افزود: دو طرح جديد به مرحله اجرا رسيده است كه در جهان نمونه آن وجود ندارد ولي براي ثبت جهاني جدود 20 ميليون هزينه دارد كه از توان بنده خارج است.

استاندار مازندران نيز خواستار حمايت كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان از مخترع سيستم صرفه‌جويي در مصرف سوخت شد.

سيد علي‌اكبر طاهايي با اشاره به اينكه دستگاه‌هاي اجرايي مربوط از توليد انبوه اين طرح حمايت كنند، افزود: اين طرح مي‌تواند تاثير بسزايي در كاهش هزينه سوخت داشته باشد.

طاهايي بر لزوم راه اندازي دفتر نخبگان مازندران زير نظر معاون علمي و فناوري رياست جمهوري تاكيد كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.